Onze aanhangwagens zijn gemakkelijk te gebruiken en de hulpstukken zijn compatibel met de meerderheid van fietsen
Schroef gewoon een klem aan de linkerkant van de achterwielas en U kunt rijden. Het werkt zowel met snelkoppelingen als ook axes pleins. Zorg er gewoon voor dat er genoeg ruimte is om de moer daarna vast te draaien.
Handleiding

- Verwijder de moer aan de linkerkant
(kant van derailleur)

2. Plaats de trekhaak parallel aan de grond.

3. Plaats de moer terug

4. Zet het einde van de kar
op de trekhaak

5. Steek de pin in

6. Clip op het draaibare deel
van de pin om het te vergrendelen

7. Wikkel de band om het frame en klik hem vast

8. Tijd om te gaan!
Zorg ervoor dat de as voldoende vastgedraaid is, vooral als de lading zwaar is. Om onaangename verrassingen te voorkomen, moet u er ook voor zorgen dat het wiel altijd gecentreerd is en niet over de remmen wrijft
Our trailers are easy to use and the fasteners are compatible with the vast majority of bikes.
Simply screw a fastener on the left side of the axis of the rear wheel. It works with both
quick releases and thru axle. Just make sure there’s still enough room to tighten the nut.
Tutorial

- Remove the left side nut

2. Place the trailer fastener parallel to the ground

3. Put the nut back

4. Put the end of the trailer on the trailer fastener

5. Insert the pin

6. Clip the rotating part of the pin to lock it.

7. Wrap the strap around the frame and clip it

8. Off you go !
Make sure the axle is tight enough, especially if the load is heavy. To avoid bad surprises, it is also necessary to ensure that the wheel is always centered and that it does not rub the brakes.
Nos remorques sont d'utilisation facile et les attaches sont compatibles avec la grande majorité des vélos.
Il suffit de venir visser une attache sur le côté gauche de l'axe de la roue arrière. Cela fonctionne autant avec des attaches rapides que des axes pleins. Il faut cependant s'assurer qu'il y ait assez de place pour venir ensuite resserrer l'écrou.
Tutoriel

- Enlever l'écrou du côté gauche
(le côté sans dérailleur)

2. Mettre l'attache-remorque parallèle au sol

3. Remettre l'écrou

4. Mettre le bout de la remorque
sur l'attache-remorque

5. Insérer la goupille

6. Clipser la goupille pour la verrouiller

7. Enrouler la sangle autour du cadre puis la clipser

8. C'est parti !
Veillez à vous assurer que l'axe est suffisamment serré, surtout si le chargement est lourd. Pour éviter les mauvaises surprises, il faut également s'assurer que la roue est toujours centrée et qu'elle ne frotte pas les freins.